Neem zelf de regie in IDentacle!
Automatisering zit in ons DNA verweven. Dat heeft ertoe geleid dat we met IDentacle een volledig geautomatiseerde oplossing hebben ontwikkeld voor Identity Management en administratieve processen binnen het onderwijs. Instellingen hoeven niets meer te doen. Maar houden wel altijd de regie.
Wat betekent dat nu eigenlijk; een volledig geautomatiseerde oplossing voor Identity Management? Neem als voorbeeld een elektrische centrale. Vroeger werd deze bediend door stoommachinisten, die alle processen kenden en uitvoerden. Door digitalisatie en innovatie kwamen er steeds meer processen bij en werden deze gecompliceerder, waardoor het voor de stoommachinisten moeilijker werd om de centrale te beheren. Er werd software ontwikkeld en de machinisten werden vervangen door lampjes. De software runt nu de centrale en een technicus kan zien of een proces goed loopt (een groen lampje) of niet (een rood lampje).
Dat zelfde geldt voor Identity Management. Waar vroeger zaken op papier werd bijgehouden, zijn de meeste processen gedigitaliseerd. Er zijn ook veel meer processen bijgekomen en de processen zijn gecompliceerder geworden (een medewerker moet in verschillende systemen kunnen, daarvoor de juiste rechten krijgen, enz.). Zeker doordat onderwijsinstellingen mede door fusies steeds groter worden, is dat vrijwel niet meer bij te houden door medewerkers. IDentacle is de software die dat voor onderwijsinstellingen overneemt.
Monitoring in IDentacle
Maar als instelling wil je wel nog steeds de regie kunnen hebben. Je wilt kunnen controleren of alle processen goed functioneren en als er een kleine aanpassing gedaan moet worden – een persoonlijk emailadres van een medewerker moet worden aangepast – dan wil je dat zelf kunnen regelen. Daarom hebben we binnen IDentacle een dashboard gebouwd, waarin een beheerder in één oogopslag kan zien of de processen inderdaad goed functioneren. Mocht een medewerker een melding krijgen dat iets niet goed werkt, dan kan de beheerder dat controleren in het dashboard. Via de statusupdates kan een beheerder alle informatie inzien. En waar nodig aanpassingen doen.
Wij willen organisaties en onderwijsinstellingen ondersteunen bij complexe IT-vraagstukken en hen ontzorgen als het gaat om het beheren en uitvoeren van administratieve processen. Dat is precies wat IDentacle doet. Maar we willen ook dat klanten inzicht hebben in de processen en kunnen zien of alles nog steeds goed werkt. Daarom het nieuwe dashboard, dat beheerders het inzicht geeft dat ze nodig hebben. Wij blijven er om klanten met alle overige zaken te helpen. Wil je meer weten over IDentacle of onze andere Identity Acces Managent oplossingen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Onze gegevens
TMD informatisering
Agro Business Park 52
6708 PW Wageningen
T: +31 317 799 843
E: info@tmdi.nl